FAQ

Czy muszę się zarejestrować żeby dokonać zakupu w  sklepie internetowym?

W moim sklepie istnieje możliwość zakupów bez zakładania konta , wystarczy wówczas podać jednorazowo swoje dane, które będą niezbędne do realizacji zamówienia.

 

Chciałbym zamówić produkt i przymierzyć go w domu, czy jest taka możliwość?

Zamów go – będziesz mógł odstąpić od umowy sprzedaży 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru, bez podania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu.

 

Czy wszystkie produkty oferowane na Państwa stronie są dostępne od ręki?

Wszystkie produkty wystawione przeze mnie na sprzedaż są dostępne od ręki, jednakże dobrze jest zapytać przed zamówieniem czy dany produkt nie został już sprzedany, ponieważ równolegle prowadzę sprzedaż na allegro pod nickiem 888evik. Ponieważ współpracuję z dystrybutorem marek: ROSSIGNOL, DYNASTAR, LANGE, POC, PeakPerformance, Julbo, Kjus, KERMA, istnieje możliwość zamówienia produktów z nowej kolekcji, jeśli tylko dostępne są jeszcze na stanach magazynowych w POLSCE. Wówczas realizacja takiej zamówionej przesyłki trwa od 3-5dni roboczych.

 

Ile trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia to 24h w dni robocze dla produktów dostępnych od ręki lub 3-6 dni roboczych dla produktów dostępnych na zamówienie (jeżeli kupujący i sprzedawca nie ustalą innego czasu realizacji). Czas realizacji zamówienia to czas, który nasz sklep potrzebuje na wysłanie  paczki. Prędkość dostarczenia przesyłki krajowej to 1-2 dni robocze od momentu  jej wysłania.

 

Czy kupując w sklepie internetowym dostanę jakiś dokument zakupu?
Wraz z każdym zakupionym  produktem kupujący otrzymuje paragon lub fakturę VAT – jest to podstawa do ewentualnych zwrotów lub reklamacji.

Pomyliłem się przy zakupie, czy mogę anulować zamówienie?

Jeżeli pomyliłeś się przy zakupie- zgłoś  pomyłkę – najlepiej mailowo (evk@o2.pl). Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, anuluję Twoje zamówienie. Pamiętaj, że zawsze możesz też zwrócić dany towar, który nie odpowiada Twoim oczekiwaniom w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru.

Skąd mam wiedzieć na jakim etapie jest moje zamówienie?

O kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia poinformuję Cię mailowo.

 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Książęca 215, ale jedynie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie (+48 664-08-33-11).

Czy jeżeli zamówię dwa albo więcej produktów to za wysyłkę zapłacę tylko raz?

Bez względu na ilość zamówionych  jednorazowo produktów, zapłacisz tylko za jedną  wysyłkę kurierem. W razie zamówienia kilku produktów poinformuj mnie o tym, a zostanie to wysłane jedną przesyłką.

 

Za jaką kwotę muszę zamówić, żeby mieć darmową wysyłkę?

Jeśli chcesz nie płacić za wysyłkę, zamów na kwotę minimum 600zł.

 

Za czyim pośrednictwem wysyłany jest towar?
Towar wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firm Kurierskich DHL i UPS, w zależności od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Co się dzieje jeżeli zamówiony towar został uszkodzony w transporcie?
W przypadku ewentualnych uszkodzeń proszę spisać w obecności kuriera odpowiedni protokół szkody i usługa będzie reklamowana.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy zrobione w Państwa sklepie internetowym?

 

Za zakupy moim sklepie możesz zapłacić przelewem na konto w ING Banku o numerze: 19 1050 1461 1000 0092 1930 9391. Istnieje możliwość wysyłki a pobraniem- wówczas koszt wysyłki wzrasta o ok 5zł. Posiadam również konto na allegro- login 888evik, gdzie masz możliwość zapłacić przez Pay U.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Jak podać dane do faktury?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT napisz mi o tym a mailu, podając jednocześnie dane do faktury.

 

Czy na produkty oferowane na Państwa stronie obowiązuje gwarancja?

Na każdy nowy towar oferowany w moim sklepie obowiązują 2 lata gwarancji. Podstawą gwarancji jest dokument zakupu -paragon lub Faktura VAT, dlatego warto go zachować lub skserować.