
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki (przykładowy formularz zwrotu dołączony do przesyłki). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, numer paragonu.
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Przed odesłaniem przesyłki skontaktuj się ze sprzedającym w celu ustalenia szczegółów reklamacji . Formularz reklamacji powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, paragon lub inny dowód zakupu (np. zamówienie, płatność) oraz datę wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu, lub potwierdzeniem zamówienia/płatności.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem:
EVIK Ewa Grabowska
ul. Książęca 215
26-110 Skarżysko-Kamienna
Do paczki z formularzem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.
W przypadku zwrotu Produktów zakupionych na fakturę Vat , przed odesłaniem należy skontaktować się ze sprzedającym w celu wystawienia korekty do podpisania i dołożenia do przesyłki zwrotnej.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje